Спірін, О.М. and Наумук, Ірина (2020) Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 179-180.
![Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf [thumbnail of Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf
Download (628kB)
Abstract
Одним з сучасних інноваційних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти є адаптивне навчання. Він ґрунтується на урахуванні індивідуальних особливостей особи, що навчається, з метою максимальної її адаптації до освітнього середовища і досягнення цілей професійної підготовки фахівців. Для цього необхідно зібрати інформацію про навчальну діяльність студента, побудувати відповідну модель і забезпечити змінюваність навчання на основі цієї моделі. LMS Moodle, яка широко використовується у закладах вищої освіти України, не має таких засобів, тому постає завдання щодо надання їй відповідних можливостей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 27 May 2020 07:20 |
Last Modified: | 27 May 2020 07:20 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9130 |