Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми

Спірін, О.М. and Наумук, Ірина (2020) Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 179-180.

[thumbnail of Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf

Download (628kB)

Abstract

Одним з сучасних інноваційних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти є адаптивне навчання. Він ґрунтується на урахуванні індивідуальних особливостей особи, що навчається, з метою максимальної її адаптації до освітнього середовища і досягнення цілей професійної підготовки фахівців. Для цього необхідно зібрати інформацію про навчальну діяльність студента, побудувати відповідну модель і забезпечити змінюваність навчання на основі цієї моделі. LMS Moodle, яка широко використовується у закладах вищої освіти України, не має таких засобів, тому постає завдання щодо надання їй відповідних можливостей.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 27 May 2020 07:20
Last Modified: 27 May 2020 07:20
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9130

Actions (login required)

View Item
View Item