Сіциліцин, Ю. О. and Конюхов, С. Л. (2020) Вибір мови програмування математичної моделі для адаптивних систем навчання. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). pp. 177-178.
![Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-177-178.pdf [thumbnail of Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-177-178.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-177-178.pdf
Download (614kB)
Abstract
Адаптаційні підходи в системах дистанційного навчання дозволяють адаптувати навчальний процес до потреб кожного учня під час навчального процесу. Тому важдли ворозглянути інструментальні засоби розробки адаптивних систем навчання. Самий прости спосіб досягнення цього - розробити модуль рекомендацій до вже існуючих систем онлайн навчання. Метою статі є виявлення доцільності використання мови Python у якості основної мови для моделювання логістичної моделі при адаптивному навчанні, а саме розробки модулю рекомендацій користувачам при онлайн-навчанні. У статті сформовані фактори, які сприяють на вибір мови програмування модулю рекомендацій та розглянуті мови програмування у відповідності до цих факторів. Виявлено, що мова Python з модулем SciPy відповідає всім сформованим вимогам.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 27 May 2020 07:20 |
Last Modified: | 27 May 2020 07:20 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9129 |