Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців

Рябуха, Т. В. (2020) Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (53). pp. 135-137. ISSN 2450-8160

[thumbnail of 03_iv_2020_99_3-135-137.pdf] Text
03_iv_2020_99_3-135-137.pdf

Download (100kB)

Abstract

У статті обґрунтовується необхідність використання методу проблемного навчання у викладанні теоретичних лінгвістичних дисциплін, зокрема курсу «Історія основної іноземної мови». Підкреслюється позитивний вплив даного методу на розвиток мислення студентів та розуміння навчального матеріалу. Наголошуються такі умови ефективності проблемного навчання як мотивація студентів, посильність і значимість запропонованих студентам проблемних завдань.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 22 Apr 2020 14:10
Last Modified: 22 Apr 2020 14:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9005

Actions (login required)

View Item
View Item