Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (16). pp. 70-76. ISSN 2219-5203
![Nvmdpu_2016_1_11.pdf [thumbnail of Nvmdpu_2016_1_11.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2016_1_11.pdf
Download (1MB)
Official URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_1_11
Abstract
У статті проаналізовано історико-культурологічний підхід до реалізації принципу історизму в розв`язанні освітньо-виховних проблем. Визначего компоненти формування методологічної культури з урахуванням передових ідей і ціннісних характеристик періодів розвитку педагогічної думки в Україні. Обгрунтовано необхідність зміцнення зв`язку історично-педагогічної науки з реальними проблемами теорії і практики педагогіки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D Всесвітня історія та історія Старого Світу > D Історія (Загальне) H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 07 Nov 2019 14:39 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 12:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7939 |