Рибалко, Н. М. (2016) Соціальні передумови виникнення ідей організації системи вивчення іноземних мов (на матеріалах аналізу досліджень зарубіжних мовознавців). Молодь і ринок (6). pp. 150-154.
![Mir_2016_6_34.pdf [thumbnail of Mir_2016_6_34.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Mir_2016_6_34.pdf
Download (337kB)
Abstract
Анотація. У статті визначено соціальні передумови виникнення ідей
організації системи вивчення іноземних мов. Автор аналізує роботи
зарубіжних мовознавців, що розглядають іноземну мову суто як соціальне
явище, де географічний простір та час постають основними чинниками
виникнення нових мов. У статті проаналізовано основні закономірності, що
були виявлені зарубіжними мовознавцями, стосовно засвоєння іноземної
вимови та вивчення нових мов дорослими і дітьми. У статті розкрито поняття
«періоду двомовності», виявлено роль середовища у вивченні іноземних мов.
Ключові слова: навчання іноземних мов, іншомовне середовище, учні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 19 not found. |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 07:55 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 12:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5099 |