Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Гармонізація естетичної культури майбутніх учителів початкових класів

Шевченко, Юлія (2014) Гармонізація естетичної культури майбутніх учителів початкових класів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). pp. 218-222. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 949-1952-1-PB.pdf] Text
949-1952-1-PB.pdf

Download (423kB)

Abstract

У статті розглядається проблема пошуку шляхів і засобів гармонізації естетичної культури особистості майбутніх учителів. Теоретичне осмислюється виконання соціально-виховних завдань розвитку особистості в умовах гармонізації середовища й модернізації сучасної української системи освіти. Наголошується, що естетизація досягається за умов засвоєння майбутніми учителями початкових класів естетичних цінностей як пріоритетних у системі цінностей освіти, виховання та розвитку, а глибоке переживання естетичного відчуття нерозривно пов’язується зі здатністю естетично мислити. Естетична культура формується всіма естетично значущими предметами і явищами, зокрема й мистецтвом, як її наймогутнішим засобом. Гармонізація тісно пов’язана з моральним вихованням, оскільки краса є своєрідним регулятором людських взаємин. Із рівнем естетичного розвитку особистості й суспільства, зі здатністю людини реагувати на красу і творити за законами краси закономірно пов’язують прогрес людства в усіх сферах життєдіяльності й самі результативні прояви творчої енергії та ініціативи людей, які наочно демонструють різноманітні досягнення світової культури.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 25 Feb 2016 14:59
Last Modified: 04 Oct 2021 17:39
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/266

Actions (login required)

View Item
View Item