Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій

Осадчий, В. В. (2017) Досвід професійної підготовки кафедрою інформатики і кібернетики фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (4). pp. 89-99. ISSN ISSN: 2521-1234 online

[thumbnail of Осадчий ВB Т5 №4.pdf] Text
Осадчий ВB Т5 №4.pdf

Download (292kB)

Abstract

У статті розкрито досвід професійної підготовки фахівців у галузі освіти та інформаційних технологій кафедри інформатики і кібернетики МДПУ ім. Б. Хмельницького. Зроблено висновок, що найбільше уваги науковцями кафедри приділено проблемам професійної підготовки майбутніх учителів інформатики та майбутніх інженерів-програмістів, а також обґрунтуванню та впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічну освіту. Зокрема досвід розв’язання проблем професійної підготовки майбутніх учителів інформатики представлено Г. В. Брянцевою, І. М. Наумук, К. П. Осадчою, С. М. Приймою. Обґрунтуванню та практичному впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій у професійну підготовку майбутніх учителів присвячено дослідження В. В. Осадчого. Різні аспекти професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів досліджено у працях В.С. Круглика, В. В. Осадчого, С. В. Шарова, В. С. Єремєєва та ін.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 21 Jan 2019 13:29
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2659

Actions (login required)

View Item
View Item