Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки

Прийма, Сергій (2015) Дослідження особливостей розвитку систем відкритої освіти дорослих у моделях соціокультурної динаміки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 193-202. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1289-2687-1-PB.pdf] Text
1289-2687-1-PB.pdf

Download (340kB)

Abstract

Досліджено особливості функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих як соціокультурних об’єктів. Показано, що розуміння динаміки соціокультурних явищ і процесів є ефективним способом вивчення соціокультурної реальності на сучасному етапі розвитку людської цивілізації. Дійдено висновку про підпорядкування процесів функціонування та розвитку систем відкритої освіти дорослих універсальній парадигмі розвитку соціуму та їх відповідність лінійно-циклічно-спіральній схемі фрактальної природи, яка й визначає тенденції подальшого розвитку систем відкритої освіти дорослих.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 24 Feb 2016 16:47
Last Modified: 06 Oct 2020 12:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/227

Actions (login required)

View Item
View Item