Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методичні особливості навчання здобувачів освіти розв’язанню тригонометричних рівнянь та нерівностей: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»

Косарєва, Анна Сергіївна (2024) Методичні особливості навчання здобувачів освіти розв’язанню тригонометричних рівнянь та нерівностей: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр». Запоріжжя. (In Press)

[thumbnail of Косарева_диплом.pdf] Text
Косарева_диплом.pdf

Download (359kB)

Abstract

Косарєва А. С. «Методичні особливості навчання здобувачів освіти
розв’язанню тригонометричних рівнянь та нерівностей». – Магістерська
робота.
Одним із провідних напрямів сучасної математичної освіти є
формування в учнів умінь логічно мислити, аналізувати, робити висновки та
застосовувати знання в нових ситуаціях. У цьому контексті особливе місце
посідає навчання розв’язанню тригонометричних рівнянь і нерівностей, які є
складним, але надзвичайно важливим компонентом шкільного курсу
математики.
Актуальність дослідження зумовлена потребою вдосконалення методики
вивчення цієї теми з урахуванням вимог компетентнісного підходу,
необхідністю розвитку в учнів навичок аналітичного мислення, самостійності
та практичного застосування знань.
Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розроблення методичної
системи навчання здобувачів освіти розв’язанню тригонометричних рівнянь і
нерівностей, спрямованої на формування математичної компетентності.
У процесі дослідження проаналізовано психолого-педагогічні та методичні
засади навчання рівнянь і нерівностей, визначено зміст теми у шкільному
курсі математики, розроблено систему вправ і завдань, а також методику
використання інформаційно-цифрових технологій (GeoGebra, Desmos,
Microsoft Math). Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив
ефективність запропонованої системи.
Результати дослідження засвідчили, що впровадження розробленої
методики сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень, розвитку
логічного мислення, формуванню математичної компетентності й мотивації
до вивчення математики. Матеріали магістерської роботи можуть бути
використані у практиці шкільного навчання, у підготовці майбутніх учителів
математики та під час позакласної роботи.
Ключові слова: тригонометричні рівняння, нерівності, методика
навчання, математична компетентність, компетентнісний підхід, цифрові
технології, старша школа.

Item Type: Other
Subjects: Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > Алгебра
Q Наука > QA Математика > Вища математика
Divisions: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра математики і фізики
Depositing User: MIF MIF MIF
Date Deposited: 03 Dec 2025 19:45
Last Modified: 03 Dec 2025 19:45
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14463

Actions (login required)

View Item
View Item