Шершньова, Олена (2025) Формування емоційного інтелекту молодших школярів як чинник гармонійного розвитку особистості. Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід: матеріали ІІ Всеукраїнського науково-освітнього форуму з міжнародною участю, 24 жовтня 2025 року. pp. 235-239.
Збірник .pdf - Published Version
Download (876kB)
Abstract
Сучасні освітні трансформації, зумовлені реалізацією Концепції Нової української школи, актуалізують проблему розвитку емоційного інтелекту як важливої складової особистісного становлення молодших школярів. Освіта ХХІ століття спрямована на формування компетентної, творчої, емоційно врівноваженої особистості, здатної до самопізнання, самоорганізації та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Саме тому розвиток емоційного інтелекту виступає необхідною умовою гармонійного виховання дитини в умовах сучасної початкової школи.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
| Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
| Date Deposited: | 03 Dec 2025 19:24 |
| Last Modified: | 03 Dec 2025 19:24 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14450 |




