Шершньова, Олена (2024) Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах європейської освітньої інтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 14 червня 2024 року. pp. 62-66.
![ЗБІРНИК конференції 2024_removed.pdf [thumbnail of ЗБІРНИК конференції 2024_removed.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ЗБІРНИК конференції 2024_removed.pdf
Download (411kB)
Abstract
Сьогодні Україна стикається з численними викликами, зокрема необхідністю забезпечення освіти в умовах війни та вимушеної міграції. Війна в Україні є стресовим фактором для всіх учасників освітнього процесу, що значно ускладнило умови викладання та навчання. Організація навчання під час воєнного стану вимагає великих зусиль і ресурсів, але злагоджена співпраця всіх учасників освітнього процесу дозволяє забезпечити його продовження та підтримку учнів. Важливо забезпечити адаптивність, гнучкість і готовність до швидких змін, щоб освітній процес залишався ефективним і безпечним у будь-яких умовах. Створення комфортного освітнього середовища та організація навчального процесу мають особливе значення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 20 Jun 2025 21:07 |
Last Modified: | 20 Jun 2025 21:07 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14163 |