Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану

Шершньова, Олена (2024) Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів початкової школи в умовах воєнного стану. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах європейської освітньої інтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 14 червня 2024 року. pp. 62-66.

[thumbnail of ЗБІРНИК конференції 2024_removed.pdf] Text
ЗБІРНИК конференції 2024_removed.pdf

Download (411kB)

Abstract

Сьогодні Україна стикається з численними викликами, зокрема необхідністю забезпечення освіти в умовах війни та вимушеної міграції. Війна в Україні є стресовим фактором для всіх учасників освітнього процесу, що значно ускладнило умови викладання та навчання. Організація навчання під час воєнного стану вимагає великих зусиль і ресурсів, але злагоджена співпраця всіх учасників освітнього процесу дозволяє забезпечити його продовження та підтримку учнів. Важливо забезпечити адаптивність, гнучкість і готовність до швидких змін, щоб освітній процес залишався ефективним і безпечним у будь-яких умовах. Створення комфортного освітнього середовища та організація навчального процесу мають особливе значення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 20 Jun 2025 21:07
Last Modified: 20 Jun 2025 21:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14163

Actions (login required)

View Item
View Item