Шершньова, Олена Володимирівна (2024) Роль тьюторства в Україні під час дистанційного навчання учнів молодших класів в умовах воєнного стану. 2024 2nd International Conference. The Teaching, Learning, Medical and Psychological Support as Challenges of 21st Century: Preschool, Secondary, Extracurricular, Vocational, Higher and Postgraduate Education, Warsaw, Poland.
![стаття Польша.pdf [thumbnail of стаття Польша.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
стаття Польша.pdf
Download (404kB)
Abstract
Процес навчання в Україні на сьогоднішній день має низку труднощів. Функціонування системи освіти в умовах воєнного стану характеризується інтенсивним пошуком нових підходів до навчання, інноваційних форм організації освітнього процесу, ефективних педагогічних та інформаційних технологій. Під час навчання у дистанційному форматі потрібно вирішувати багато питання і шукати нові, інноваційні шляхи їх вирішення. Ця система навчання не є новою, але вона змінюється і вимагає більш дієвого підходу і осучаснення відповідно до тих реалій які наразі існують. У межах традиційного навчального процесу головною ланкою забезпечення високої ефективності навчання є вчитель, діяльність якого має високу соціальну значущість і посідає одне з центральних місць у державотворенні та формуванні духовної культури учня. До того ж, сучасний рівень освіти вимагає розширення рольових функцій вчителя, позаяк, на арені з'являється нова педагогічна позиція – тьютор.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 20 Jun 2025 21:08 |
Last Modified: | 20 Jun 2025 21:08 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14161 |