Шершньова, Олена Володимирівна (2025) Педагогіка партнерства: співпраця з батьками в умовах інклюзивного класу. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). pp. 330-333.
![ЗБІРНИК_РМУтЗВО квітень _2025_removed.pdf [thumbnail of ЗБІРНИК_РМУтЗВО квітень _2025_removed.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ЗБІРНИК_РМУтЗВО квітень _2025_removed.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
У контексті реформування освіти в Україні, зокрема реалізації концепції «Нова українська школа», педагогіка партнерства проголошується одним із ключових принципів організації освітнього процесу. Особливої значущості вона набуває в умовах інклюзивного навчання, де ефективна взаємодія між педагогом, дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) та її батьками визначає не лише якість освітнього процесу, а й психологічний комфорт усіх його учасників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 20 Jun 2025 21:10 |
Last Modified: | 20 Jun 2025 21:10 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14160 |