Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогіка партнерства: співпраця з батьками в умовах інклюзивного класу

Шершньова, Олена Володимирівна (2025) Педагогіка партнерства: співпраця з батьками в умовах інклюзивного класу. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). pp. 330-333.

[thumbnail of ЗБІРНИК_РМУтЗВО квітень _2025_removed.pdf] Text
ЗБІРНИК_РМУтЗВО квітень _2025_removed.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

У контексті реформування освіти в Україні, зокрема реалізації концепції «Нова українська школа», педагогіка партнерства проголошується одним із ключових принципів організації освітнього процесу. Особливої значущості вона набуває в умовах інклюзивного навчання, де ефективна взаємодія між педагогом, дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) та її батьками визначає не лише якість освітнього процесу, а й психологічний комфорт усіх його учасників.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 20 Jun 2025 21:10
Last Modified: 20 Jun 2025 21:10
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14160

Actions (login required)

View Item
View Item