Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Соціально-емоційне навчання як основа інклюзивного освітнього процесу

Шершньова, О. В. (2025) Соціально-емоційне навчання як основа інклюзивного освітнього процесу. Філософія, філологія, культура, освіта: слово молоді: Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців і студентів (25 березня 2025 р., м. Чернігів). p. 36.

[thumbnail of Zbirnyk_2025_25.03_removed (1).pdf] Text
Zbirnyk_2025_25.03_removed (1).pdf

Download (1MB)

Abstract

розвиток учнів, але й на формування їхніх соціальних та емоційних навичок. Соціально- емоційне навчання (СЕН) є основою для створення комфортного, безпечного та сприятливого середовища, у якому всі діти, незалежно від їхніх особливостей, можуть успішно навчатися та розвиватися.
Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх учнів незалежно від їхніх фізичних, когнітивних чи соціальних особливостей. У цьому контексті соціально-емоційне навчання є важливим інструментом, що сприяє успішній інтеграції дітей з особливими освітніми потребами, розвитку їхніх комунікативних навичок та емоційного благополуччя.

Item Type: Article
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 17 Jun 2025 15:22
Last Modified: 17 Jun 2025 15:22
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14157

Actions (login required)

View Item
View Item