Шершньова, О. В. (2025) Соціально-емоційне навчання як основа інклюзивного освітнього процесу. Філософія, філологія, культура, освіта: слово молоді: Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців і студентів (25 березня 2025 р., м. Чернігів). p. 36.
![Zbirnyk_2025_25.03_removed (1).pdf [thumbnail of Zbirnyk_2025_25.03_removed (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Zbirnyk_2025_25.03_removed (1).pdf
Download (1MB)
Abstract
розвиток учнів, але й на формування їхніх соціальних та емоційних навичок. Соціально- емоційне навчання (СЕН) є основою для створення комфортного, безпечного та сприятливого середовища, у якому всі діти, незалежно від їхніх особливостей, можуть успішно навчатися та розвиватися.
Інклюзивна освіта передбачає створення рівних можливостей для всіх учнів незалежно від їхніх фізичних, когнітивних чи соціальних особливостей. У цьому контексті соціально-емоційне навчання є важливим інструментом, що сприяє успішній інтеграції дітей з особливими освітніми потребами, розвитку їхніх комунікативних навичок та емоційного благополуччя.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 17 Jun 2025 15:22 |
Last Modified: | 17 Jun 2025 15:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14157 |