Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

Шевченко, Юлія (2023) Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 96-99. ISSN 2219-5203

This is the latest version of this item.

[thumbnail of Стаття_96-99.pdf] Text
Стаття_96-99.pdf

Download (453kB)

Abstract

У статті проаналізовано актуальні дослідження
розвитку емоційного інтелекту дитини старшого
дошкільного та молодшого шкільного віку.
Розглянуто особливості трактування цього
питання в Державних стандартах початкової та
дошкільної освіти. Визначено інструменти
педагогічного впливу на розвиток емоційного
інтелекту дитини. Стверджується, що спільною
умовою для успішного розвитку емоційного
інтелекту обох вікових періодів є наявність
емоційно-розвивального середовища.
Пояснюється, що повноцінний емоційний
розвиток неможливий без підтримки відносин
партнерства. Зроблено висновок, що
наступність забезпечується цільним баченням
та реалізацією її у розвитку старшого
дошкільника та молодшого школяра через
розуміння концепції НУШ та змісту Базового
компоненту дошкільної освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 28 Aug 2024 15:54
Last Modified: 28 Aug 2024 15:54
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13757

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item