Шевченко, Юлія (2023) Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 96-99. ISSN 2219-5203
Педагогика_30 (1)-96-99.pdf
Download (230kB)
Abstract
У статті проаналізовано актуальні дослідження
розвитку емоційного інтелекту дитини старшого
дошкільного та молодшого шкільного віку.
Розглянуто особливості трактування цього
питання в Державних стандартах початкової та
дошкільної освіти. Визначено інструменти
педагогічного впливу на розвиток емоційного
інтелекту дитини. Стверджується, що спільною
умовою для успішного розвитку емоційного
інтелекту обох вікових періодів є наявність
емоційно-розвивального середовища.
Пояснюється, що повноцінний емоційний
розвиток неможливий без підтримки відносин
партнерства. Зроблено висновок, що
наступність забезпечується цільним баченням
та реалізацією її у розвитку старшого
дошкільника та молодшого школяра через
розуміння концепції НУШ та змісту Базового
компоненту дошкільної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 28 Nov 2023 22:48 |
Last Modified: | 28 Nov 2023 22:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13256 |
Available Versions of this Item
- Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. (deposited 28 Nov 2023 22:48) [Currently Displayed]