Прийма, Сергій (2007) Компетентнісний підхід як імператив реформування вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (72). pp. 95-100. ISSN 2521–1919
![компетентн. підхід як імператив.pdf [thumbnail of компетентн. підхід як імператив.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
компетентн. підхід як імператив.pdf
Download (1MB)
Abstract
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 01 Feb 2017 07:36 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1316 |