Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). pp. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)
![228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf [thumbnail of 228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізаціїнавчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівцівдля підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організаціїперсоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 06 Jan 2022 11:03 |
Last Modified: | 06 Jan 2022 11:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12587 |