Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle

Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. (2021) Реалізація індивідуалізації та персоналізації навчання засобами Moodle. Молодь і ринок, 1 (187). pp. 38-43. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

[thumbnail of 228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf] Text
228274-Текст статті-519563-1-10-20210331.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

У статті проаналізовано засоби та інструментарій підтримки індивідуалізації й персоналізаціїнавчання у системі дистанційного навчання Moodle. У процесі професійної підготовки майбутніх фахівцівдля підтримки індивідуалізації навчання засобами Moodle визначено налаштування окремих модулів, елементівта ресурсів платформи. Виділено основні переваги використання системи Moodle для організаціїперсоналізованого навчання: гнучкість, зручність, модульність, економічна ефективність, інтерактивність,різноманіття контролю знань, використання журналу оцінок, засоби планування.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 06 Jan 2022 11:03
Last Modified: 06 Jan 2022 11:03
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12587

Actions (login required)

View Item
View Item