Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції

Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). pp. 67-70.

[thumbnail of ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ  ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ] Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
10.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

У статті проаналізовано основні положення концепції інклюзивної освіти в Україні та погляди сучасних дослідників щодо особливостей та розвитку інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта - це забезпечення рівного доступу до освіти всім учням з урахуванням різноманітності особливих освітніх потреб та індивідуальних можливостей.
Кожна дитина має право на розвиток і навчання в середовищі однолітків. Індивідуальні особливості розвитку дитини з обмеженими можливостями здоров’я розглядаються не як його недоліки, а як бар’єри і ресурси на шляху до успішної соціалізації та сформованості в сучасному суспільстві видами діяльності, тими чи іншими знаннями і компетентності.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 4531 not found.
Date Deposited: 19 Nov 2021 14:24
Last Modified: 19 Nov 2021 14:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12300

Actions (login required)

View Item
View Item