Братишко, Тамара А. (2019) Інклюзивна освіта в україні та особливості її концепції. Науковий вісник льотної академії. Серія : Педагогічні науки (5). pp. 67-70.
![ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ  ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ [thumbnail of ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ  ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ  ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
            
              
Text (ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ ТА ОСОБЛИВОСТІ  ЇЇ КОНЦЕПЦІЇ)
10.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
У статті проаналізовано основні положення концепції інклюзивної освіти в Україні та погляди сучасних дослідників щодо особливостей та розвитку інклюзивного навчання. Інклюзивна освіта - це забезпечення рівного доступу до освіти всім учням з урахуванням різноманітності особливих освітніх потреб та індивідуальних можливостей. 
Кожна дитина має право на розвиток і навчання в середовищі однолітків. Індивідуальні особливості розвитку дитини з обмеженими можливостями здоров’я розглядаються не як його недоліки, а як бар’єри і ресурси на шляху до успішної соціалізації та сформованості в сучасному суспільстві видами діяльності, тими чи іншими знаннями і компетентності.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти | 
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ | 
| Depositing User: | Users 4531 not found. | 
| Date Deposited: | 19 Nov 2021 14:24 | 
| Last Modified: | 19 Nov 2021 14:24 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12300 | 




