Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності

Гурова, Т. Ю and Авраменко, К. В. (2020) Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). pp. 114-117.

[thumbnail of MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf] Text
MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf

Download (292kB)

Abstract

Сьогодні електронні освітні ресурси використовуються в освітньому
процесі в таких напрямах: під час підготовки і проведення занять; для
створення авторських мультимедійних посібників; в межах індивідуальної і
115
групової наукової діяльності; в управлінні освітнім процесом. Так, можна
виокремити три рівні інформаційних об‘єктів, які можуть бути використані в
освітньому процесі. Перш за все, це інформація отримана з Інтернету, по-друге,
це ресурси доступні тільки в електронному просторі і, по-третє, це програмні
засоби, розроблені безпосередньо самим викладачем.
Електронні засоби навчального призначення здобули широкого
розповсюдження за рахунок використання інформації та комунікаційних
технологій для навчання.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PD Германські мови
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 4424 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2021 09:18
Last Modified: 15 Jun 2021 09:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11965

Actions (login required)

View Item
View Item