Гурова, Т. Ю and Авраменко, К. В. (2020) Роль електронних освітніх засобів у формуванні англомовної комунікативної компетентності. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Мелітополь, 25–26 вересня 2020 р.). pp. 114-117.
![MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf [thumbnail of MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
MATERIALY-V-MIZHNARODNOYI-NAUKOVO-PRAKTYCHNOYI (1).pdf
Download (292kB)
Abstract
Сьогодні електронні освітні ресурси використовуються в освітньому
процесі в таких напрямах: під час підготовки і проведення занять; для
створення авторських мультимедійних посібників; в межах індивідуальної і
115
групової наукової діяльності; в управлінні освітнім процесом. Так, можна
виокремити три рівні інформаційних об‘єктів, які можуть бути використані в
освітньому процесі. Перш за все, це інформація отримана з Інтернету, по-друге,
це ресурси доступні тільки в електронному просторі і, по-третє, це програмні
засоби, розроблені безпосередньо самим викладачем.
Електронні засоби навчального призначення здобули широкого
розповсюдження за рахунок використання інформації та комунікаційних
технологій для навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PD Германські мови P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Depositing User: | Users 4424 not found. |
Date Deposited: | 15 Jun 2021 09:18 |
Last Modified: | 15 Jun 2021 09:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11965 |