Куликова, Л. А. (2021) Використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні англійської мови у вищій школі. V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи». pp. 67-73.
Куликова Л.А._С. 67-73.pdf
Download (146kB)
Abstract
В статті висвітлена проблема особистісно орієнтованого навчання засобами іноземної мови, яка передбачає використання навчального спілкування, співпраці та активної творчої діяльності студентів. Акцентовано на необхідності способів включення студента в реальну мовленнєву комунікацію, інформаційний обмін і моделювання реального процесу входження в культуру. Особистісно-орієнтований підхід дозволяє впровадити в навчальний процес також інші активні форми в навчанні, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, мислення, вміння перебудовуватися в мінливому сучасному суспільстві.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов |
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
| Date Deposited: | 01 Mar 2021 11:40 |
| Last Modified: | 01 Mar 2021 11:40 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11529 |




