Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 177-182. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Nvmdpu_2017_1_30.pdf] Text
Nvmdpu_2017_1_30.pdf

Download (684kB)

Abstract

У статті на основі аналізу соціального й державного замовлення, що стосується результатів навчання учнів старшої школи та вікових особливостей старшокласників, актуалізуються завдання їх тьюторського супроводу. Автор аналізує сутність понять «індивідуальний освітній маршрут», «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальна освітня програма». На основі аналізу наукових праць у статті розглядаються специфічні особливості тьюторського супроводу старшокласників. Вказується на те, що тьюторська діяльність у старшій школі спрямована на розробку та супровід індивідуальних освітніх траєкторій і програм за напередвизначеними етапами та структурою, на професійне визначення старшокласників, а також на використання інтерактивних та ігрових методів, методу проектів, портфоліо, консультацій і тренінгів, з урахуванням можливостей тьюторантів, для досягнення цілей тьюторського супроводу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 24 Feb 2021 11:48
Last Modified: 24 Feb 2021 11:48
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11507

Actions (login required)

View Item
View Item