Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Передумови використання експертних систем в освітньому процесі

Сафонов, К. С. and Сердюк, І. М. (2021) Передумови використання експертних систем в освітньому процесі. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науковопрактичної конференції, (Дніпро, 12 лютого 2021 р). pp. 74-75.

[thumbnail of Сафонов Сердюк .PDF] Text
Сафонов Сердюк .PDF

Download (212kB)

Abstract

Розвиток інформаційних технологій та науки ставлять підвищені вимоги до якості освіти. Зараз в освіті знаходять нові сфери застосування підходи до моделювання знання, розроблені в галузі штучного інтелекту, відмічається тенденція до подальшої інтелектуалізації програмного забезпечення навчального призначення. Завдяки технологіям штучного інтелекту з’являються нові форми, засоби та підходи до організації процесу навчання, зокрема нові підходи до контролю знань, що ґрунтуються на моделюванні досягнутого студентом рівня знань.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 24 Feb 2021 09:44
Last Modified: 24 Feb 2021 09:44
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11494

Actions (login required)

View Item
View Item