Балута, В. С. (2015) Підготовка магістрів педагогічного напряму в умовах неперервної освіти. Лабіринти реальності: зб. наукових праць ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 12-20 жовтня 2015 року. pp. 182-185.
Неперервна освіта стан, проблеми, перспективи розвитку-182-185.pdf
Download (609kB) | Preview
Abstract
Постановка проблеми. Відмінність підготовки майбутнього магістра педагогічної освіти від підготовки бакалавра відповідного фаху полягає у готовності першого до роботи з учнями різного психологічного, фізіологічного та вікового рівнів з урахуванням нових тенденцій навчання, зумовлених принципами неперервної освіти. Такий стан речей у межах компетентнісного підходу передбачає визначення компетентностей, якими повинен володіти майбутній фахівець. Метою статті є аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень щодо визначення компетентностей, якими повинен володіти майбутній магістр педагогічної освіти в умовах неперервної освіти. Виклад основного матеріалу. Проблема підготовки магістрів педагогічної освіти досліджувалася багатьма зарубіжними та вітчизняними науковцями, зокрема Вітвицькою СС, Єлькіним МВ, Павлютенковим ЄМ та іншими. Проте сьогодні й досі продовжуються дискусії щодо компетентностей, якими повинні оволодіти майбутні магістри педагогічного спрямування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 21 Dec 2020 09:25 |
Last Modified: | 21 Dec 2020 09:25 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10897 |