МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Фахові видання" та Рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 23.

Денисов, І. Г. (2014) Передумови формування асоціальної поведінки підлітків. Наука і освіта (6). с. 41-46. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. та Кобильнік, Л. М. (2014) Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наука і освіта, CXXIII (6). с. 66-70. ISSN 2311-8466

Кобильнік, Л. М. та Каткова, Т. А. (2014) Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі. Проблеми сучасної психології (24). с. 89-104.

Кочкурова, О. В. (2014) Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.13). с. 92-95. ISSN 2078-2128

Мартинюк, А. Г. та Варіна, Г. Б. (2014) Емпіричне дослідження процесу особистісного становлення майбутнього практичного психолога засобами гештальт-терапії. Наука і освіта (6). с. 75-80. ISSN ISSN 2311-8466

Матвієнко, Петро (2014) Філософія освіти як чинник раціоналізації освітньої галузі. Versus (3). с. 70-74. ISSN 2310-4562

Прокоф’єва, О. О. та Напрєєнкова, Т. О. (2014) Роль тілесної терапії в самоактуалізації майбутнього педагога. Наука і освіта (6). с. 89-93.

Радченко, С. В. та Царькова, О. В. (2014) Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (2). с. 117-121.

Семікін, М. О. (2014) Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога. Наука і освіта (6). с. 154-159.

Семікін, М. О. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). с. 183-188.

Семікін, М. О. (2014) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2). с. 84-91.

Семікін, Михайло (2014) Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти. Versus (3). с. 64-69. ISSN 2310-4562

Фалько, Н. М. (2014) Life strategy as a component in construction of the personality’s living space. Наука і освіта (6). с. 114-117. ISSN ISSN 2311-8466

Фалько, Н. М. та Пижик, Д. І. (2014) Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів. Наука і освіта, CXXIII (6). с. 118-124. ISSN 2311-8466

Царькова, О. В. (2014) Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. Проблеми сучасної психології (23). с. 687-697.

Царькова, О. В. (2014) Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді. Наука і освіта (6). с. 128-133.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини в батьків дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). с. 155-158.

Царькова, О. В. (2014) Аналіз поняття провини, її форм та видів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). с. 234-239.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини як один з аспектів розвитку особистості та її соціальної взаємодії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (1). с. 79-83.

Царькова, О. В. (2014) Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). с. 157-163.

Царькова, Ольга та Работа, Тетяна та Гончарова, Юлія (2014) Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (13). с. 209-212. ISSN 2219-5203

Шевченко, С. В. (2014) Концептуальные аспекты изучения проблемы умственной работоспособности личности. Наука і освіта (6). с. 138-142. ISSN 2311-8466

Шевченко, С. В. (2014) Система психолого-педагогічних заходів з підвищення рівня розумової працездатності студентів-першокурсників. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). с. 276-281.

Цей список був створений у Fri Mar 29 10:21:29 2024 EET.