MDPU Repository

Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти

Семікін, Михайло (2014) Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти. Versus (3). pp. 64-69. ISSN 2310-4562

[img] Text
808-1540-2-PB.pdf

Download (262kB)

Abstract

Аналізуються аксіологічні аспекти філософсько-освітньої рефлексії та соціально-культурні детермінанти антропологізації сучасного етнопедагогічного знання в контексті глобалізаційних викликів; обґрунтовуються засади набуття ним концептуально-антрополо­гічного виміру в системі етноосвіти; розглядаються аксіологічні основи імплементації проекцій людиномірності у творення, від­творення й трансляцію етнопедагогічного знання в сучасній вітчиз­няній освіті. Етнопедагогіка визначається однією з базових компонент сучасного освітнього процесу, оскільки вона має значний потенціал людиномірності як концептуально-антропологічного підходу, що базується на гуманістичних світоглядно-ціннісних засадах.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: admin admin mdpu
Date Deposited: 17 Mar 2016 08:00
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/428

Actions (login required)

View Item View Item