Семікін, Михайло (2014) Соціально-філософські аспекти людиномірної парадигми вітчизняної етнокультурної освіти. Versus (3). pp. 64-69. ISSN 2310-4562
808-1540-2-PB.pdf
Download (262kB)
Abstract
Аналізуються аксіологічні аспекти філософсько-освітньої рефлексії та соціально-культурні детермінанти антропологізації сучасного етнопедагогічного знання в контексті глобалізаційних викликів; обґрунтовуються засади набуття ним концептуально-антропологічного виміру в системі етноосвіти; розглядаються аксіологічні основи імплементації проекцій людиномірності у творення, відтворення й трансляцію етнопедагогічного знання в сучасній вітчизняній освіті. Етнопедагогіка визначається однією з базових компонент сучасного освітнього процесу, оскільки вона має значний потенціал людиномірності як концептуально-антропологічного підходу, що базується на гуманістичних світоглядно-ціннісних засадах.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
| Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:00 |
| Last Modified: | 04 Nov 2020 08:41 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/428 |




