Фалько, Н. М. та Пижик, Д. І. (2014) Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів. Наука і освіта, CXXIII (6). с. 118-124. ISSN 2311-8466
|
Text
25.pdf Скачати (708kB) | Перегляд |
Резюме
Освіта у сучасному світі виступає як базис економічного зростання, необхідна умова соціально економічного благоустрою, стратегічний ресурс стійкого й динамічного розвитку кожної нації. У якості го-ловного результату в Стратегії реформування освіти розглядається готовність і здатність молодих людей нести особисту відповідальність як за власне благополуччя, так і за благополуччя країни. Оновлені цілі загальної середньої освіти створюють сприятливі умови для формування соціально-активної, творчої особистості, творця і проектувальника свого життя. В основі психологічного забезпечення допрофільної підготовки передбачається найбільш раннє виявлення і розвиток здібностей, нахилів і потреб учнів, форму-вання стійкої мотивації до навчання, сприяння свідомому вибору учнями галузі майбутньої професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 03 Черв 2019 09:00 |
Останні зміни: | 29 Жов 2021 18:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4098 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |