Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів

Фалько, Н. М. and Пижик, Д. І. (2014) Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів. Наука і освіта, CXXIII (6). pp. 118-124. ISSN 2311-8466

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Text
25.pdf

Download (708kB) | Preview

Abstract

Освіта у сучасному світі виступає як базис економічного зростання, необхідна умова соціально економічного благоустрою, стратегічний ресурс стійкого й динамічного розвитку кожної нації. У якості го-ловного результату в Стратегії реформування освіти розглядається готовність і здатність молодих людей нести особисту відповідальність як за власне благополуччя, так і за благополуччя країни. Оновлені цілі загальної середньої освіти створюють сприятливі умови для формування соціально-активної, творчої особистості, творця і проектувальника свого життя. В основі психологічного забезпечення допрофільної підготовки передбачається найбільш раннє виявлення і розвиток здібностей, нахилів і потреб учнів, форму-вання стійкої мотивації до навчання, сприяння свідомому вибору учнями галузі майбутньої професійної діяльності.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2019 09:00
Last Modified: 29 Oct 2021 18:29
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4098

Actions (login required)

View Item
View Item