МДПУ репозиторій

Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом

Меркулова, Н. В. (2014) Модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 39 (92). с. 300-305. ISSN 1992-5786

[img] Text
Стаття_ Меркулова Н. В 2014 р. Класичний приватний університет.pdf

Скачати (309kB)

Резюме

У статті розкрито проблему формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційної професійної діяльності; представлено модель фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом; визначено цільовий, змістово-операційний, результативний блоки моделі; розкрито сутність компонентів готовності магістрів до інноваційного управління закладом освіти; розглянуто зміст, принципи, організаційно-педагогічні умови, форми та методи професійної підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного керівництва загальноосвітнім навчальним закладом; виділено критерії та показники готовності майбутніх керівників закладів освіти до інноваційного менеджменту; проаналізовано загальні положення фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційної діяльності; обґрунтовано науково-методичні рекомендації щодо реалізації певних організаційно-педагогічних умов у процес професійної підготовки майбутніх фахівців.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 08 Груд 2016 08:59
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/992

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу