МДПУ репозиторій

Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом

Кожевникова, А. В. (2014) Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 83-88. ISSN 2310-0893

[img] Text
Nchnpu_019_2014_25_13.pdf

Скачати (336kB)

Резюме

У статті досліджено проблему формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного керування педагогічним процесом. На основі аналізу філософської, психологічної та педагогічної літератури виділено та обґрунтовано педагогічні умови формування готов-ності педагогічних фахівців до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом, які впливають на розвиток особистості майбутнього вчителя під час підготовки. Сьогоднішні зміни в освіті вимагають відповідних змін у професійній підготовці вчи-теля як конкурентоспроможного фахівця, що обумовлює потребу розробки нових техно-логій роботи зі студентами у вищих педагогічних закладах та обґрунтуванні педагогічних умов формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педа-гогічним процесом. Запорукою успіху та впевненості майбутнього педагога в професійній діяльності є підготовка студента, його творчий потенціал, вміння швидко адаптуватися у ситуаціях, що змінюються, – тобто перехід на новий рівень управління педагогічним про-цесом. Проблема формування готовності майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктне управ-ління педагогічним процесом є актуальною в психолого-педагогічній науці та практиці як складова перспектив становлення національної концепції освіти, що передбачено основною метою професійного розвитку особистості. Ключові слова: умови, педагогічні умови, педагогічний процес, готовність, суб’єкт-суб’єктне управління.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 08 Груд 2016 08:58
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/990

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу