Власенко, Е. А. (2019) Методичний супровід формування емоційної стабільності концертного виступу студентів-піаністів. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога: збірник тез Всеукр. наук.-практ. конф., 13 черв. 2019 р.. с. 110-111.
|
Text
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Різноманітні аспекти наукових підходів до даного питання у площині психології, музичної та театральної педагогіки дозволили інтерпретувати емоційну стабільність як здатність до адекватного емоційного реагування на зовнішні стресори у процесі сценічного виконання музичних творів, та як інтегративну властивість музикантів, що забезпечує безпомилкове і точне виконання творів у емоціогенних умовах. Для оптимізації психічного стану учня-піаніста під час виступу ми також пропонуємо дотримуватися наступних методичних рекомендацій щодо передконцертної підготовки студента: індивідуальний підхід у доборі програм для виступу; ретельне вдумливе вивчення музичного твору; віднайдення міри співвідношення інтелектуальної та емоційної сфер при підготовці до виступу; осмислення сценічного досвіду для усвідомленого керування сценічним виконанням і накопичення позитивних вражень від виконавської діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 11:11 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 11:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9659 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |