Власенко, Е. А. (2019) Методичний супровід формування емоційної стабільності концертного виступу студентів-піаністів. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога: збірник тез Всеукр. наук.-практ. конф., 13 черв. 2019 р.. pp. 110-111.
|
Text
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Різноманітні аспекти наукових підходів до даного питання у площині психології, музичної та театральної педагогіки дозволили інтерпретувати емоційну стабільність як здатність до адекватного емоційного реагування на зовнішні стресори у процесі сценічного виконання музичних творів, та як інтегративну властивість музикантів, що забезпечує безпомилкове і точне виконання творів у емоціогенних умовах. Для оптимізації психічного стану учня-піаніста під час виступу ми також пропонуємо дотримуватися наступних методичних рекомендацій щодо передконцертної підготовки студента: індивідуальний підхід у доборі програм для виступу; ретельне вдумливе вивчення музичного твору; віднайдення міри співвідношення інтелектуальної та емоційної сфер при підготовці до виступу; осмислення сценічного досвіду для усвідомленого керування сценічним виконанням і накопичення позитивних вражень від виконавської діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 11:11 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 11:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9659 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |