МДПУ репозиторій

Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії

Брянцева, Г. В. та Брянцев, О. А. (2019) Розвиток творчих здібностей учнів засобами паперової інженерії. Сучасна педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 6-9.

[img]
Перегляд
Text
02.pdf

Скачати (465kB) | Перегляд

Резюме

Запровадження реформування освіти в Україні вплинуло на усіх суб'єктів освітнього процесу, при цьому масштабні зміни відбулися у організації діяльності головних учасників освітнього процесу — учителів і учнів. Згідно з Концепцією Нової української школи (НУШ) та станом справ із реформуванням освіти в Україні сучасний учитель — це виважений учитель з принципово новим способом мислення, який усвідомлює, що навчає дітей жити і формує важливі компетентності, а діти у Новій школі — це вільні пошуковці, які розуміють, що таке життєві цінності. Вони поважають, шанують і довіряють своїм наставникам, адже педагоги — це їхні партнери та порадники їхніх батьків. За сучасних умов, коли на учня — молодшого школяра, підлітка, старшокласника — покладається важливе завдання з побудування власного освітнього простору, набуває значення важливі уміння учителя як учителя фасилітатора, серед яких: уміння підтримати учня в усвідомленні останнім своїх здібностей і особистісних якостей, уміння сприяти успішному просуванню учня «бурхливою рікою» навчальної інформації, уміння полегшити для учня пошуки рішень для проблем, які постають перед ним, уміння допомогти учневі задовольнити його потребу в саморозвитку і самовдосконаленні тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 03 Черв 2020 10:22
Останні зміни: 03 Черв 2020 10:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9525

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу