МДПУ репозиторій

Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми

Спірін, О.М. та Наумук, Ірина (2020) Адаптивне навчання на основі LMS Moodle: постановка проблеми. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 21-23 травня 2020 р.). с. 179-180.

[img] Text
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20-179-180.pdf

Скачати (628kB)
Офіційний URL: https://knsa.chdtu.edu.ua/conferences

Резюме

Одним з сучасних інноваційних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти є адаптивне навчання. Він ґрунтується на урахуванні індивідуальних особливостей особи, що навчається, з метою максимальної її адаптації до освітнього середовища і досягнення цілей професійної підготовки фахівців. Для цього необхідно зібрати інформацію про навчальну діяльність студента, побудувати відповідну модель і забезпечити змінюваність навчання на основі цієї моделі. LMS Moodle, яка широко використовується у закладах вищої освіти України, не має таких засобів, тому постає завдання щодо надання їй відповідних можливостей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 27 Трав 2020 07:20
Останні зміни: 27 Трав 2020 07:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9130

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу