МДПУ репозиторій

Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців

Рябуха, Т. В. (2020) Проблемне навчання дисципліни «Історія мови» як спосіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (53). с. 135-137. ISSN 2450-8160

[img] Text
03_iv_2020_99_3-135-137.pdf

Скачати (100kB)

Резюме

У статті обґрунтовується необхідність використання методу проблемного навчання у викладанні теоретичних лінгвістичних дисциплін, зокрема курсу «Історія основної іноземної мови». Підкреслюється позитивний вплив даного методу на розвиток мислення студентів та розуміння навчального матеріалу. Наголошуються такі умови ефективності проблемного навчання як мотивація студентів, посильність і значимість запропонованих студентам проблемних завдань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 22 Квіт 2020 14:10
Останні зміни: 22 Квіт 2020 14:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9005

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу