Антоненко, В. А. та Василюк, Л. А. та Дорожко, Г. І. (2020) Навчальні екскурсії як засіб формування географічних знань учнів загальноосвітніх шкіл. Географія та туризм: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди (26 лютого 2020 р., м. Харків). с. 37-41.
Text
Антоненко ВА_Василюк ЛА_Дорожко ГІ.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Навчальні екскурсії з географії є важливим і ефективним засобом підвищення якості навчально-виховного процесу, її проведення так само обов’язкове для вчителя, як і проведення уроку. Навчальні екскурсії з географії відіграють величезну роль у викладанні географії в загальноосвітній школі, так як забезпечують вищу форму наочності в навчанні. Отримані на навчальній екскурсії з географії знання мають величезне значення: з одного боку, це знання географічних особливостей даних об’єктів і явищ, з іншого боку ‒ вони слугують прикладом для пізнання певного класу об’єктів і явищ, тобто є джерелом для утворення загальних понять. Так на екскурсії в природу учні знайомляться з особливостями природи свого краю і разом з тим на прикладі місцевої природи пізнають загальні, властиві природі закономірності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 30 Бер 2020 16:21 |
Останні зміни: | 30 Бер 2020 16:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8866 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |