МДПУ репозиторій

До проблеми інтеграції знань у процесі вивчення української літератури у сучасних закладах загальної середньої освіти

Зотова, В. Г. та Копєйцева, Л. П. (2019) До проблеми інтеграції знань у процесі вивчення української літератури у сучасних закладах загальної середньої освіти. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.,(24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. с. 79-85.

[img] Text
Зотова_Копейцева_79.pdf

Скачати (139kB)

Резюме

У сучасних закладах загальної середньої освіти застосовується багато новітніх методик, спрямованих на ефективне засвоєння навчального матеріалу, розумовий, духовний, естетичний розвиток учнів, розвиток їх творчих здібностей, сприяння цілісному баченню природного й суспільного середовища. В умовах, коли обсяг навчальної інформації значно збільшився, особливу увагу привертає методика інтегрованого навчання, оскільки вона дає можливість комплексного засвоєння різногалузевих знань, розв’язання багатьох дидактично-методичних і виховних завдань. Ключові слова: інтеграція знань, українська література, середня освіта, інтегроване навчання

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 30 Січ 2020 14:04
Останні зміни: 30 Січ 2020 14:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8569

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу