Зотова, В. Г. та Копєйцева, Л. П. (2019) До проблеми інтеграції знань у процесі вивчення української літератури у сучасних закладах загальної середньої освіти. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.,(24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. с. 79-85.
Text
Зотова_Копейцева_79.pdf Скачати (139kB) |
Резюме
У сучасних закладах загальної середньої освіти застосовується багато новітніх методик, спрямованих на ефективне засвоєння навчального матеріалу, розумовий, духовний, естетичний розвиток учнів, розвиток їх творчих здібностей, сприяння цілісному баченню природного й суспільного середовища. В умовах, коли обсяг навчальної інформації значно збільшився, особливу увагу привертає методика інтегрованого навчання, оскільки вона дає можливість комплексного засвоєння різногалузевих знань, розв’язання багатьох дидактично-методичних і виховних завдань. Ключові слова: інтеграція знань, українська література, середня освіта, інтегроване навчання
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 30 Січ 2020 14:04 |
Останні зміни: | 30 Січ 2020 14:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8569 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |