Непша, Олександр та Прохорова, Лариса та Зав’ялова, Тетяна (2019) Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІІ: Контексти ідентичності й свободи в освіті та науці. Методичні підходи до роботи з картографічними посібниками на уроках географії. Інший. Посвіт, Конін-Ужгород-Київ.
Text
Непша О_Прохорова Л_Завялова Т.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
У викладанні географії наочність має величезне значення, так як більшість географічних об’єктів і явищ недоступні для безпосереднього сприйняття учнів. Вчити географію без наочних посібників неможливо. Навіть самі барвисті словесні описи нічого не дадуть учню, якщо у нього не буде створено образ предмету.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 18 Груд 2019 08:19 |
Останні зміни: | 15 Черв 2020 05:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8299 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |