МДПУ репозиторій

Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін

Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (16). с. 70-76. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2016_1_11.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У статті проаналізовано історико-культурологічний підхід до реалізації принципу історизму в розв`язанні освітньо-виховних проблем. Визначего компоненти формування методологічної культури з урахуванням передових ідей і ціннісних характеристик періодів розвитку педагогічної думки в Україні. Обгрунтовано необхідність зміцнення зв`язку історично-педагогічної науки з реальними проблемами теорії і практики педагогіки.

Тип елементу : Стаття
Теми: D Всесвітня історія та історія Старого Світу > D Історія (Загальне)
H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Лист 2019 14:39
Останні зміни: 06 Жов 2020 12:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7939

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу