МДПУ репозиторій

Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих

Прийма, Сергій (2012) Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (3).

[img] Text
Vnadps_2012_3_21.pdf

Скачати (333kB)

Резюме

Створення і функціонування системи неперервної освіти об’єктивно пов’язано з розвитком та ефективністю освіти дорослих. Однією із стратегій розвитку освіти дорослих постає побудова системи відкритої освіти. Найбільш придатною технологією підтримки відкритої освіти дорослих вбачається дистанційне навчання, яке базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях. Однак ідеї й інструменти відкритої освіти спрямовано, разом із забезпеченням більшої доступності, на покращення якості освіти. Тут можливості дистанційного навчання у поєднанні з іншими складовими відкритої освіти обіцяють вже найближчим часом суттєво покращити становище і перетворити безперервну освіту на повсякденну реальність, що поліпшує умови життя мільйонів людей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 21 Лист 2016 07:22
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/779

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу