Шаров, С. В. (2009) Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (35). с. 55-61. ISSN 2312-2471
Text
stattya_sharov_2009.pdf Скачати (161kB) |
Резюме
У статті проводиться порівняльний аналіз понять “фактор” і “умова”, подаються основні дидактичні та організаційно-педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 08 Жов 2019 08:12 |
Останні зміни: | 08 Жов 2019 08:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7606 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |