МДПУ репозиторій

Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект)

Головкова, М. М. (2014) Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. с. 9-15.

[img] Text
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЯХ .pdf

Скачати (562kB)

Резюме

У статті подано короткий аналіз основних підходів до організації педагогічної практики в базових школах при вчительських семінаріях, розглянуто позитивний та негативний історичний досвід проведення практики, який можна врахувати при вирішенні завдань сучасної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 10 Вер 2019 06:15
Останні зміни: 12 Жов 2020 11:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6772

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу