Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 187-190. ISSN 2521–1919
Text
Формування артистизму як особистсного вимру музично-педагогчного професоналзму майбутнього вчителя музичного мистецтва.pdf Скачати (266kB) |
Резюме
Постанови проблеми. Сучасний етап суспільного розвитку характеризується певними змінами у сфері освіти: переосмисленням педагогічних цінностей, необхідністю пошуку нових шляхів розвитку особистості майбутнього вчителя, найбільш повного розкриття її творчого потенціалу. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва України з урахуванням сучасних умов розглядається як найважливіше питання, що впливає на формування духовних потреб підростаючого покоління.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 24 Черв 2016 07:36 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 11:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/655 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |