МДПУ репозиторій

Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки

Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). с. 187-190. ISSN 2521–1919

[img] Text
Формування артистизму як особистсного вимру музично-педагогчного професоналзму майбутнього вчителя музичного мистецтва.pdf

Скачати (266kB)

Резюме

Постанови проблеми. Сучасний етап суспільного розвитку характеризується певними змінами у сфері освіти: переосмисленням педагогічних цінностей, необхідністю пошуку нових шляхів розвитку особистості майбутнього вчителя, найбільш повного розкриття її творчого потенціалу. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва України з урахуванням сучасних умов розглядається як найважливіше питання, що впливає на формування духовних потреб підростаючого покоління.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 24 Черв 2016 07:36
Останні зміни: 13 Жов 2020 11:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/655

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу