МДПУ репозиторій

Організаційно-педагогічний супровід розвитку керативності підлітків на інтегрованих уроках музики

Терещенко, С. В. (2017) Організаційно-педагогічний супровід розвитку керативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Pedagogika. nowoczesne badania podstawowe i stosowane: zbiórartykułów naukowych, 29.04.2017-30.04.2017. с. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6

[img] Text
Організаційно-педагогічний супровід інтегрованих уроків музики.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

у статті висвітлюється ідея інтегрованого музичного навчання. розкриваються потенційні можливості інтегрованих уроків музики, переваги та перспективи їх впровадження у сучасний навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. детально описується змістове наповненняорганізаційно-педагогічного супроводу інтегрованих уроків музики та їх вплив на розвиток креативності підлітків.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 07 Лют 2020 13:19
Останні зміни: 07 Лют 2020 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6396

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу