Терещенко, С. В. (2017) Організаційно-педагогічний супровід розвитку керативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Pedagogika. nowoczesne badania podstawowe i stosowane: zbiórartykułów naukowych, 29.04.2017-30.04.2017. с. 12-16. ISSN 978-83-65608-53-6
Text
Організаційно-педагогічний супровід інтегрованих уроків музики.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
у статті висвітлюється ідея інтегрованого музичного навчання. розкриваються потенційні можливості інтегрованих уроків музики, переваги та перспективи їх впровадження у сучасний навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. детально описується змістове наповненняорганізаційно-педагогічного супроводу інтегрованих уроків музики та їх вплив на розвиток креативності підлітків.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Світлана Веніамінівна Терещенко |
Дата внесення: | 07 Лют 2020 13:19 |
Останні зміни: | 07 Лют 2020 13:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6396 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |