Воровка, М. І. (2019) Педагогічні умови формування гендерної культури студентів. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст", 6 – 8 червня 2019 р., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, м. Мелітополь, Україна.
Text
конференція_мелітополь.pdf Скачати (228kB) |
Резюме
В тезах на основ! аналпу масиву педагопчних дослщжень щодо формування гендерноУ культури (у тому числ! - в npoueci гендерноУ oceiTH, виховання, впровадження гендерного пщходу, формування етереотигив тощо) сукупносп педагопчних умов розглянуто Ух як педагопчну систему; на ocHoei анал1зу дослщжень провщних науковщв визначено авторську систему педагопчних умов формування гендерноУ культури студента.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 09:14 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6091 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |