МДПУ репозиторій

Визначальні історіологеми розвитку музично-виконавської діяльності як модусу самореапізації особистості

Сопін, О. І. (2016) Визначальні історіологеми розвитку музично-виконавської діяльності як модусу самореапізації особистості. Педагогіка музичного мистецтва та хореографії у контексті інтернаціоналізації професійної освіти: матерыали Мыжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листоп. 2016 р.. с. 135-139. ISSN 978-617-7346-52-3

[img] Text
Визначальні історіологеми розвитку.pdf

Скачати (272kB)
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
M Музика і книги про музику > M Музика
M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 21 Серп 2019 07:49
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5753

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу