Петренко, В. А. and Етніс, В. Ю. (2018) Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. pp. 53-55.
![]() |
Text
Україна майбутнього 2018-54-56 (1).pdf Download (654kB) |
Abstract
Реформа системи освіти в країні значно збільшила академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію всіх закладів освіти. Заклади освіти як суб’єкти господарювання за погодженням із засновниками отримали право набувати не тільки статусу бюджетної установи, але і статусу неприбуткового або прибуткового закладу освіти. Нові статуси закладів підвищують їх фінансову автономію і надають право самостійно розпоряджатися позабюджетними надходженнями.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище H Суспільні науки > HG Фінанси |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Кафедра управління та адміністрування |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 06:01 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5143 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |