МДПУ репозиторій

Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства

Петренко, В. А. та Етніс, В. Ю. (2018) Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. с. 53-55.

[img] Text
Україна майбутнього 2018-54-56 (1).pdf

Скачати (654kB)

Резюме

Реформа системи освіти в країні значно збільшила академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію всіх закладів освіти. Заклади освіти як суб’єкти господарювання за погодженням із засновниками отримали право набувати не тільки статусу бюджетної установи, але і статусу неприбуткового або прибуткового закладу освіти. Нові статуси закладів підвищують їх фінансову автономію і надають право самостійно розпоряджатися позабюджетними надходженнями.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
H Суспільні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 08 Серп 2019 06:01
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5143

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу