Петренко, В. А. та Етніс, В. Ю. (2018) Маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємства. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. с. 53-55.
Text
Україна майбутнього 2018-54-56 (1).pdf Скачати (654kB) |
Резюме
Реформа системи освіти в країні значно збільшила академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію всіх закладів освіти. Заклади освіти як суб’єкти господарювання за погодженням із засновниками отримали право набувати не тільки статусу бюджетної установи, але і статусу неприбуткового або прибуткового закладу освіти. Нові статуси закладів підвищують їх фінансову автономію і надають право самостійно розпоряджатися позабюджетними надходженнями.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище H Суспільні науки > HG Фінанси |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 08 Серп 2019 06:01 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5143 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |