МДПУ репозиторій

Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві: колективна монографія

Коноваленко, Т. В. та Матюха, Г. В. та Баранцова, І. О. та Денисенко, Н. В. та Гармаш, О. Л. та Гуров, Сергій та Гурова, Тетяна та Мілько, Н. Є та Зіненко, Н. В. та Котлярова, В. Ю. та Харченко, Т. І. та Тарасенко, Т. В. та Куликова, Л. А. та Рябуха, Т. В. та Байтерякова, Наталія та Ткач, М. В. та Гостіщева, Н. О. та Камишова, Т. М. та Насалевич, Т. В. (2018) Новий формат теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві: колективна монографія. Інший. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
Монография 2018 Новий фрмат.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Монографія презентує колективну роботу викладачів кафедри англійської філології та методики викладання англійської мови Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького в руслі загальнокафедральної тематики. Статті підпорядковані проблемі пошуку нового формату теоретичної та методичної підготовки майбутніх перекладачів і учителів англійської мови до професійної діяльності у полікультурному суспільстві. Праця може бути використана спеціалістами-мовознавцями, учителями, студентами-філологами при підготовці до навчального курсу з основної іноземної мови та теоретичних дисциплін з основної іноземної мови.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 02 Серп 2019 07:57
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4900

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу