Колоніна, Л. Г. (2015) Музична пам’ять як провідна складова діяльності музиканта-виконавця. Pedagogika. Nauka wczoraj, dzis, jutro: zbiör raportöw naukowych, 30.05.2015-31.05.2015. с. 64-67.
|
Text
польша 2015 тезы.pdf Скачати (543kB) | Перегляд |
Резюме
Провідна роль пам’яті в музично-виконавській, музично-слуховій, музично-педагогічній діяльності обумовлюється тим, що названа діяльність, як і будь-яка інша, пов’язана з переробкою великої кількості інформації. Музична пам ять поряд з музичним слухом та й почуттям ритму складає тріаду провідних музичних здібностей співіснуючи з ними у взаємозв’язку, оскільки достатній розвиток музичного слу^су є, в свою чергу, необхідною умовою музичної пам’яті, а музичне впізнавання необхідне для усвідомленого сприйняття музики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | Л. Колоніна |
Дата внесення: | 31 Лип 2019 12:00 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4802 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |